If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Отляво да. Тампонът смени Румен и смазване на шарнира и няма звуци. Сега и отдясно само трябва да пръсна грес и ще е ток.
Между другото колата е все още с оригиналните носачи ТРВ с щампи от завода, шарнирите са здрави , но само поскръцват. От всички тампони само един имаше пребит. Чудо
Отляво да. Тампонът смени Румен и смазване на шарнира и няма звуци. Сега и отдясно само трябва да пръсна грес и ще е ток.
Между другото колата е все още с оригиналните носачи ТРВ с щампи от завода, шарнирите са здрави , но само поскръцват. От всички тампони само един имаше пребит. Чудо
дам видях и аз носачите ти, наистина си бяха оригиналните.
Малко информация за цени на части и консумативи, след скорошно oбслужване на 1.9 JTDM (цените са с отстъпки):
- масло Mobil 5W30 ESP, 6л. - 100 лв.
- Маслен филтър BOSCH - 13 лв.
- Въздушен ф-р CLEAN - 22 лв.
- Горивен ф-р CHAMPION - 25 лв.
- Филтър купе ZAFFO - 22 лв.
- Горни носачи TRW - 144 лв./бр.
- Рециклиране долни носачи - 125 лв./бр.
- предни биалетки TRW - 30 лв./бр.
- вътрешен накрайник - 38 лв./бр.
- външен накрайник - 34 лв./бр.
- преден диск - Ferodo - 70 лв./бр.
- предни накладки TRW - 90 лв./бр.
- спирачна течност TRW - 10 лв./1л.
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm, SW, Lancia Delta II 1,6
".... 150 На превала Ляв 5 и веднага Десен 5! спирай, че си ебало майката за Ляв 2 на скок !!!ХОРАТА... "
Малко информация за цени на части и консумативи, след скорошно oбслужване на 1.9 JTDM (цените са с отстъпки):
- масло Mobil 5W30 ESP, 6л. - 100 лв.
- Маслен филтър BOSCH - 13 лв.
- Въздушен ф-р CLEAN - 22 лв.
- Горивен ф-р CHAMPION - 25 лв.
- Филтър купе ZAFFO - 22 лв.
- Горни носачи TRW - 144 лв./бр.
- Рециклиране долни носачи - 125 лв./бр.
- предни биалетки TRW - 30 лв./бр.
- вътрешен накрайник - 38 лв./бр.
- външен накрайник - 34 лв./бр.
- преден диск - Ferodo - 70 лв./бр.
- предни накладки TRW - 90 лв./бр.
- спирачна течност TRW - 10 лв./1л.
Рециклиране долни носачи - 125 лв./бр. - Под рециклаж шарнира ли имаш предвид, колега ? До колкото знам на долните носачи шарнира не можел да се рециклира (или поне така ми казаха няколко майстора).
Големия тампон е сменен, за шарнира на съм сигурен.
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm, SW, Lancia Delta II 1,6
".... 150 На превала Ляв 5 и веднага Десен 5! спирай, че си ебало майката за Ляв 2 на скок !!!ХОРАТА... "
И аз знам, че може да се рециклира шарнира. Въпроса е обаче как се сменя предния(по-малкия тампон) на долния носач, защото е валцован. Някои има ли идея?
Колеги имам един въпрос относно предницата. След смяна на зимните със летни гуми започна да дърпа на ляво колата.Закарах на реглаж , но ми казаха че имало отклонение от дясно най вероятно от крив шенкел. Имам и разпечатка на стойностите. Този шенкел изправяли се или нов. Ясно е че ще се ходи на сервиз ,но все пак.
AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
sigpic
Дизеловите нямат показател за температура на маслото измежду трите кръгли показателя на таблото.На дизелите последното кръгче със стрелка показва моментното налягане на турбото.
Само на бензините има показател на температурата на маслото, на мястото на което на дизелите е показателят за налягането на турбото.
Ако автомобилът е дизелов и тази температура която питате се отнася до водата/антифриза то температури от порядъка на водата/антифриза от 100-130 градуса не са нормални.Нормално е до 90-92 градуса.Тогава се включват перките на радиатора и смъкват температурата до 80-82 градуса.
При смяна на масло, по грешка в сервиза ми сложиха Selenia Pure Energy multi air 5/40 (за него пише, че е за бенз. двигатели) вместо Selenia WR 5/40. Опитват се да ме убедят, че са ми направили услуга, понеже това е по-скъпо и качествено масло, а ми го дават на цената на по-евтиното- WR.
Ще ми го сменят отново, за тяхна сметка, но все пак питам аз: мога ли да карам дизела с масло за бензин, и по-конкретно тези два модала масло на Selenia?
Alfa Romeo 159SW, 2.4 JTD, 06, remap, no EGR, no DPF, no "peperudk`s", no eco friendly, a.k.a. THE BLACK MAMBA
Comment